Det kan man undra. Var på sjukhuset, i eget rum med tv, totalt 3,5 timmar.
Ouch, hoppas det inte är något allvarligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man undra. Var på sjukhuset, i eget rum med tv, totalt 3,5 timmar.
Nej då, bara medicindags men har lyckats dra på mig en urinvägsinfektion så vi var tvungna att invänta provsvar innan jag kunde få den.Ouch, hoppas det inte är något allvarligt?
Hoppas Hellner inte tog ut sig utan kan ladda om till 5 milen, iofs ett helt annat lopp - Ser att det är masstart men fristil. Får väl hoppas att Northug inte plötsligt kan blixtra till. Man vet aldrig riktigt var man har honom känns det som.
Man får verkligen hoppas att Hellner är taggad om han känner att formen är där.
Bildbevis på att svenskarna kör dopade
https://www.facebook.com/photo.php?...490241907660003.127047.100000225936621&type=3
Vad tror ni om tremilen?? Är kalla med?? Har inte satt mig in i det då jag missar allt i morgon tyvärr.
Tack. När börjar loppet??Kalla, Ebba, Haag och Wikén. Kalla har förstås medaljchans, men tremilar har ju inte varit hennes bästa distans (har dock ett brons från Falun). Hon kan göra ett superlopp eller hamna typ 5-9.
13:30!Tack. När börjar loppet??
Det var ändå "bara" 10 km idag och Hellner brukar ju åka bra i tourer, så jag är inte orolig för att han ska kunna ladda om. Sen är det väl bara hoppas på fina skidor och att han har dagen. Tror han kommer vara med långt upp, men har han inte en superdag finns ju risken att det blir ungefär som dubbeljakten.
Johan Olsson, Jens Burman och Martin Johansson.Är det någon förutom Hellner som kör 5 milen?
Fast han har ju varit typ en sekund från att vinna femmilen i Kollen om inte jag minns galet. Då tycker jag inte man kan säga att han inte orkar femmilar. Det är ju dock sällan de kör så långt och dessutom går ju en del i klassiskt. Han brukar inte heller satsa så mycket på femmilen vilket han tydligen gör denna gång. Hans problem är väl om det är många med i slutet och blir spurt.Jag har fått känslan att Hellner inte orkar så långa lopp som 5 mil. Det krävs ju en viss fysisk förutsättning (förmåga att förbränna under lång tid) som skiljer duktiga långloppsåkare från vanliga åkare. Och det är nåt man inte kan träna sig till. Min känsla är att 5 mil är för långt för Hellner oavsett hur bra form han är i. Men så som han körde igår finns ju alltid hoppet där.