Skicka låt som fil på mail?

No1

Trådstartare
Har en låt på en dvd-skiva som jag skulle vilja maila över till en vän - Hur gör jag`?

Har cd-rom och brännare :o, det är det enda jag har koll på :o !
 
Sv: Skicka låt som fil på mail?

det kan bero lite på vart du har din mail.. om det är hotmail telia eller annat.. hotmail har en begränsning på hur stor filen får vara..
och jag tror att låtar oftast är för stora.. själv brukar jag skicka per msn eller ftp..

det första du ska göra är att kolla vilket format låten är i.. om det är mp3,wav mm det bästa är om det är mp3.. tar minst plats då ;)

om det inte är mp3 så kanske du måste "rippa" låten.. om du behöver det så skulle det underlätta om jag får veta vilket program du använder för att lysna på musik.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer eventuellt behöva logga in på jobbets servrar via VPN och utföra lite uppgifter från sommarstugan d v s använder internet via...
Svar
13
· Visningar
1 177
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på...
Svar
4
· Visningar
1 329
Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 475
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp