G
gullefjun
Hej jag har en fråga ,jag undrar va det är för typ av ras katt om ni vet ungefär vad dend kostar.
Mvhd gullefjun
Mvhd gullefjun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MissFideli skrev:Det är ingen ras, det är en defekt som gör att katten har fler tår än normalt. Det är inte tillåtet inom SVERAK att avla på dessa, så den enda rasen där man medvetet avlar på denna defekt är PixieBob. Har ingen koll på priset på den, skulle gissa på 6000:- och uppåt. Troligen närmare 10 eftersom den är rätt ovanlig, men det får du fråga en uppfödare om.
Defekten ifråga existerar inom de flesta raserna, men sägs vara vanligare på MaineCoon och/eller Norsk Skogkatt. Men den finns även på huskatter.
gullefjun skrev:Hihi roligt o höra katten är så duktig,så jag har förstått rätt jag kan om jag har tur hitta en billig katt som ä skeppskatt...?nåfgon nämnde här om ett par tusenlappar någon om hundra lappar....detta är alltså inte tillmig utan en vän.Finns det någon som är uppfödare här på sidan?