Aliche
Trådstartare
Yes! Nu är biljetterna bokade till Brac i Kroatien i slutet på juli, blir andra gången för mig och sambon och vi bodde även förra gången i Bols (Bol?) men då badade vi mest och hängde i byn men den här gången är vi sugna på att utforska resten av ön och se vad som finns. Så är det någon som varit på Brac och har några guldkorn att dela med sig av? Gärna naturupplevelser som grottor, berg, vikar, laguner och liknande men gärna också om det finns andra mysiga byar med mysiga restauranger och sånt!
Vi tänkte hyra en bil eller kanske en vespa för att ta oss runt, är något av det bättre än det andra?
Vi tänkte ta en dagstur till en annan ö också om ni har något bra att rekomendera, jag var lite sugen på Vis eller Hvar men hur lång tid tar den fårn Brac dit?
Jag är jättetacksam för alla tips om gömda skatter och sånt som man inte får missa!
Vi tänkte hyra en bil eller kanske en vespa för att ta oss runt, är något av det bättre än det andra?
Vi tänkte ta en dagstur till en annan ö också om ni har något bra att rekomendera, jag var lite sugen på Vis eller Hvar men hur lång tid tar den fårn Brac dit?
Jag är jättetacksam för alla tips om gömda skatter och sånt som man inte får missa!