Skärpning på citatfronten

Sv: Skärpning på citatfronten

Vad har du för webbläsare och hur står inställningarna för att öppna länkar?

Jag har problem med att kolla svarpå-länkarna också, det kräver två klick för att komma rätt.

Första klicket leder till exakt samma inlägg som jag ville veta vad det svarade var på. Andra klicket leder till inlägget som de svarade på. Mycket skumt, men eftersom det är så på flera olika pc och en mac så misstänker jag att det är nåt med forummotorn som är keff.

Härligt att höra att det finns fler än jag som har en knäpp dator...eller kan det bero på den som sitter framför tangentbordet? När tror inte det. :angel:

Jag tror det är nåt tjall i scriptet eftersom det funkar ibland. Och det är inte speciellt svårt att klara en rak klickning, eller hur?;)

Testade och råkade ut för samma sak ;) så det måste definitivt handla om skit bakom knapparna ;)

Verkade som att när man väl gjort den första klickningen fungerade länkningen oavsett vilket inlägg man valde i tråden.
Verkade lite som om den vid första klickningen gick igenom och kollade vilka inlägg som hörde ihop.
Jag skall försöka kolla upp om det finns någon uppdatering för detta, om jag hinner.
Påminn gärna om det inte blir åtgärdat.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 871
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 885
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar