skänklar!!!

melvin

Trådstartare
Jag vety inte avd mina skänklar har börjat pyssla med...dom verkar inte riktigt ha nån styrsel i sig :cool: hoppar å flaxar åt alla möjliga håll...nån som har lite tips på hur man ska ¨å dom små benen att hålla sig på sin plats???! :p

Sv: skänklar!!!

Jag har för mig att jag hört nån som använde gummiband :idea:!
Helt seriöst alltså. Jag kommer dock inte i håg hur dom satte fast dom, men det hjälpte !

Hej från hambo

vadå, typ knyt fast en ände i sadelgjorden och en ände i stigbygeln? skulle man kanske ta å testa :)

Man binder fast stigbygeln i sadelgjorden med balsnöre, sporr-rem eller ja..vad som helst nästan. Efter ett tag sitter skänkeln där den ska :banana:

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
907
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV