Skankar behövs!

MrsScabtree

Trådstartare
Vart sjutton får man tag på skankar? Jag letar överallt på jaktsidor men det verkar inte finnas..Ingen snäll människa som vill undvara några av sina egna? :angel:
 
Sv: Skankar behövs!

Jag fick av en jägare! :) Känner du ingen jägare, eller en kompis som känner en jägare? Synd att dem inte går å köpa på ICA! :D
 
Sv: Skankar behövs!

altså från kött? *känner mig allmänt dum* haha!
Vi säljer skivspill och kött som gått ut billigt som tusan på mitt jobb.
 
Sv: Skankar behövs!

På tal om gräslök, så tack för att du drog upp det här med skankar! Nu kom jag på att jag kunde gå ett viltspår med Birk, så blodet är på tining! :)

:devil:
 
Sv: Skankar behövs!

Hur då tänker du?

Vill du inte vara vän med en som jagar?

Men ändå vill du ha älgben? DUBBELMORAL! :D
 
Sv: Skankar behövs!

haha! :)

Nu ska jag snart gå spåret med Birk, har legat i 1,5 timme, ska få ligga lika länge till!

/Johanna, som inte är ngn moraltant! :D
 
Sv: Skankar behövs!

Nu har jag å Birk gått spåret! :)

Gick kalas, först verkade Birk inte tro att det var sant, skulle han få SPÅRA!? Han tittade på mig som jag var knäpp, sen drog han iväg, och vek inte av från spåret en millimeter! :banana:

SÅÅÅÅ, hur går det för dig, spårat ngn idag? :devil: ;)
 
Sv: Skankar behövs!

Nej jag har redan tittat där. De jag har kontaktat tidigare hade inget.

Det finns då en annons där som är ca. 2 veckor gammal. Jag har köpt av dem tidigare, och då hade de inget problem att sälja rätt ordentliga laddningar, så det borde finnas hos dem.
 
Sv: Skankar behövs!

Enskede hund och katt ligger på nynäsvägen nära globen. . Percys köttaffär i norrviken.
Annars får du ragga på någon jägare helt enkelt ;)

Dom jag kan komma på just nu. Hoppas du får napp ( med skankar alltså ;) )
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 532
Senast: fixi
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 454
Senast: Rugge
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp