Skånecupen

Gabby_Ossi

Trådstartare
Är det någon härinne som är med i Skånecupen?
Någon som vet hur många lag som var med förra året/är anmälda i år? Hur pass hög nivå det var på deltagarna? :angel:
Vi är tre st C-ponnyryttare, men vi kan knappast hoppas på någon placering tror jag :p
Fösta tävlingen nu i Vinslöv med 37 starter räknade vi mig 23a på 75 straff och våran bästa 13e på 63 straff :angel:

Sv: Skånecupen

Är det någon härinne som är med i Skånecupen?

Vår klubb ville inte betala anm.avg så vi struntade i det. De har däremot varit med tidigare år med annan klubb. Ponny har stor fördel i det upplägget. :idea:
Ganska stor spridning, allt kan hända. Halta hästar, avtrillningar, fel väg, osv

Sv: Skånecupen

Räknas det någon fördel för vilken klass man rider eller kan ett lag som bara rider i debutant vinna över ett som rider MsvB/ CNC* ?

Liknande trådar

J
Western Har en liten fråga om uppklassningssystemet. Tror jag har förstått, eller ja kanske inte.. ;) 1: Får man samma antal...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Ginne
·
V
  • Låst
Fälttävlan Finns det några duktiga ponnyekipage i som tillhör Stockholms regionen som skulle vilja bilda allians inför LAG SM FÄLTTÄVLAN?Själv hade...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: LenaH
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 650
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka