Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har byggt lite egna hinderstöd!
Fick använda vad jag hade hemma och hittade några "fötter" som jag bara satte i en lite tunnare fyrkantig pinne i ( 2,5 cm ).
Nu behöver jag ha nåt som skållor! Någon som har nån bra idé?
Finns att köpa relativt billigt på börjes, annars går det ju som redan sagt att svetsa ihop egna om man har tillgång till svets och kan svetsa eller att man har någon snäll människa som kan göra det åt en
Jo, men om ni läser en gång till så ser ni att pinnen inte är mer än 2,5 cm bred, alltså är dem skållorna för stora!
Ville bara ha något provisoriskt så länge tills man har råd att bygga rejäla hinder!
Ska se om jag kan lägga in nån bild på dem sen om jag får kameran till att fungera!
Det gör inget om skållorna är för stora, håller bara pinnen för att man borrar hål i den så... När bommen väl ligger i skållan sköter tyngdkraften resten och skållan sitter där den ska oavsett om den är för stor... Annars går det ju skruva fast fasta skållor på lämpliga höjder...
Trädgård & Växter
Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra.
Vi har en massa tegelstenar som...
Kropp & Själ
När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Gravid - 1år Har två vaginala förlossningar bakom mig som enbart är förknippade med positivitet! Var så pepp inför den andra just på grund av att den...
Hästhantering Det är inte ovanligt att de får lite spooky-perioder därikring. Hade nog gjort ett avslappnat, enkelt och bra pass i ridhuset och sedan...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.