Skållor till hinder?

Royal_724

Trådstartare
Har byggt lite egna hinderstöd!
Fick använda vad jag hade hemma och hittade några "fötter" som jag bara satte i en lite tunnare fyrkantig pinne i ( 2,5 cm ).
Nu behöver jag ha nåt som skållor! Någon som har nån bra idé?

Sv: Skållor till hinder?

Jag har gjort ett par i skolan :) har man tillgång till svets är det superenkelt att svetsa ihop dem :)

Finns att köpa relativt billigt på börjes, annars går det ju som redan sagt att svetsa ihop egna om man har tillgång till svets och kan svetsa eller att man har någon snäll människa som kan göra det åt en :)

Jo, men om ni läser en gång till så ser ni att pinnen inte är mer än 2,5 cm bred, alltså är dem skållorna för stora!
Ville bara ha något provisoriskt så länge tills man har råd att bygga rejäla hinder!
Ska se om jag kan lägga in nån bild på dem sen om jag får kameran till att fungera!

Det gör inget om skållorna är för stora, håller bara pinnen för att man borrar hål i den så... När bommen väl ligger i skållan sköter tyngdkraften resten och skållan sitter där den ska oavsett om den är för stor... Annars går det ju skruva fast fasta skållor på lämpliga höjder...

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 285
Senast: Marvin
·
Trädgård & Växter Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra. Vi har en massa tegelstenar som...
Svar
9
· Visningar
594
Senast: sthu
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka