Skall köpa nytt utetäcke

Mogge

Trådstartare
Behöver tips var man köper bäst utetäcke vill ha med ca 100-150 grams foder.
Nu skall jag inom kort både till Ullared och Börjes. Har tidigare haft Shires till denna hästen och dom passade jättebra , någon som vet om det på något utav dessa ställena finns täcken som är liknande i passformen? Horseware passar inte så bra dom blir för trånga i bogen. Tar tacksamt emot alla

Sv: Skall köpa nytt utetäcke

tänk på att ullared får in defekta partier, så de kan vara rätt märke men fel i passformen.

Varför fortsätter du inte med Shires om du vet att de passar? :) Shires och three crown horseline har samma tillverkare så de liknar varandra mycket. Annars har jag inte hittat några märken som liknar shires i passformen i alla aspekter.
Och vad jag vet har varken Ullared eller Börjes dessa märken tyvärr.

Jag har inte sett några Shires på länge , och var inte säker på att det fortfarande fanns. Skulle hemsk gärna köpa ett sådant till ,någon som vet var dom finns, helst norra Skåne eller på vägen mot Göteborg ( från Skåne alltså)
Är tacksam över alla tips

att du inte forstätter med shires då om de sitter jättebra?

finns massor med internetshoppar som säljer shires.

Jag är själv stor fan av shires! mycket bra pris för mycket bra kvalitet!

googla

håller med prisvärda och bra täcken! jätte bra passform :) har nu bara shires täcken hängandes i stallet! :laugh:

hoppas du hittar nån affär i närheten! annars finns det massa olika internet shoppar som sagt :)

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Någon som har nån erfarenhet av vintertäckena Tyfon FL/DL? Från B**jes. Passform osv? Sitter och kollar på nya vintertäcken till min...
Svar
13
· Visningar
2 451
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 747
Senast: Ridinglady
·
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 397
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka