Skakelrede

Asa_S

Trådstartare
till parkörning, är det 3 eller 4 skaklar i en sådan? Har alltid utgått ifrån att det är 3 men nu när jag börjar fundera förstår jag inte hur man isf sätter fast mittenskakeln, de bör ju sitta rätt så stumt mot selen tycker jag, men det är ju svårt när 2 hästar ska spännas i samma skakel. Och även om jag har rekade, så far ju bogfriheten all världens väg när båda sitter i samma skakel. Så är det någon som vet, brukar det vara 3 eller 4 :confused: ?

Sv: Skakelrede

Det är fyra skacklar!
Ska försöka lägga upp en bild senare, någon annan kanske har en närmare till hands!
Lotta

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 171
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 996
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 822
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka