En av katterna, fyra månader gammal hane, verkar ha skadat ena frambenet. Jag lämnade katterna friska och glada ute imorse och när jag kom hem för två timmar sedan såg jag att en av katterna haltade. Tassen verkar inte vara något fel på. Det sitter nog högre upp på underarmen, strax under armbågen. Jag ser inget sår. Lite torkat kladd kkan jag se i pälsen. Men det kan vara vad som helst. känner jag på båda frembenen verkar det skadade vara något varmare. Han hoppar helst på tre ben när han går men han kan stödja på tassen. När jag rör vid benet skriker han lite men låter mig titta. Sen jag släppte in honom när jag kom hem har han bara sovit.
Vad gör man? Kan jag göra något ellrr är drt bara att vänta? Är det någon mening med att vet tittar på det eller ska jag låta det vara och be vet titta på det om en vecka när de ska vaccineras?
Den andra katten är spårlöst borta. Drt är ett större problem men jag hargått en runda i skogen och letat överallt på ggården då vi kan bara vänta och hoppas han kommer hem.
Första kvällen på semestern blev skit. Ska det fortsätts så här jobbar jag hellre hela sommaren.
Vad gör man? Kan jag göra något ellrr är drt bara att vänta? Är det någon mening med att vet tittar på det eller ska jag låta det vara och be vet titta på det om en vecka när de ska vaccineras?
Den andra katten är spårlöst borta. Drt är ett större problem men jag hargått en runda i skogen och letat överallt på ggården då vi kan bara vänta och hoppas han kommer hem.
Första kvällen på semestern blev skit. Ska det fortsätts så här jobbar jag hellre hela sommaren.