Skäcktråden!

Sv: Skäcktråden!

Det bor tre skäckar hemma i min hage. Den minsta är min, hon heter Milla. De två stora är inackorderade och ägs av en annan familj. Brunskäcken är en tinker, bara två år gammal, som kallas för Loppan och palominoskäcken är en paint som heter Selma. :)

006_179901228.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

Man kanske skulle ta en tur till Hudik... :idea::angel:

Lyckligtvis har jag ingen extra stallplats, och inte råd att köpa en till heller... annars hade jag nog varit spekulant... Älskar skäckar, särskilt med den färgen :love:
 
Sv: Skäcktråden!

Åh, vad roligt att du köpt henne!! Er har man ju liksom följt under åren så mysboll är en skäck för mig :D

Grattis!!
 
Sv: Skäcktråden!

Ja, det blev en väldigt lång resa för henne men hon fick åka lastbil och hon hade skött sig exemplariskt. :)

Nu börjar hon känna sig hemma här oxå. :laugh:
 
Sv: Skäcktråden!

Ja, det blev en väldigt lång resa för henne men hon fick åka lastbil och hon hade skött sig exemplariskt. :)

Nu börjar hon känna sig hemma här oxå. :laugh:

Vilken tur att du slapp köra bil och släp enda ner dit, skulle nog inte vara det roligaste denna årstid.
Roligt att man kanske får se lite bilder på henne senare & att man vet vart hon tog vägen :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 001
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 440
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 557
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 484
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp