Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är förvånad att de inte tog in Ace of Hearts. Han har gjort allt som krävs av en prestationshingst i den åldern och borde blivit godkänd. Sedan är det ju svårt att spekulera i om han blir en bra svårklasshäst, men det är inte framtida meriter som ska bedömas, utan de han har i bagaget.
Jag är helt övertygad om att ifall Ace of Hearts hade varit fux utan tecken så hade folk undrat varför han över huvud taget visades fram...
Du som är insatt i fälttävlan, vet du om skäcken Piia Pantsu red i ngn årgångsfinal på Strömsholm för ett par år sedan "blev ngt"? Jag vill minnas att hon vann eller kom tvåa med den.
Det roliga med denna fälttävlanshäst förutom att han var skäck var att han hade REN dressyrstam! Var e: Martini - ngn mer ren dressyrhingst.
Jag är helt övertygad om att ifall Ace of Hearts hade varit fux utan tecken så hade folk undrat varför han över huvud taget visades fram...
JA han hoppade bra och såg väldigt trevlig ut att rida, men avelshingst - nej....
Min första ridlärare är uppfödare till Marramas. Och jag var lycklig skötare till Marramas mamma i många år. Man minns alltid sin första hästkärlek...