Ska sälja ponnyn...

Sv: Ska sälja ponnyn...

Jag tycker den ser livsfarlig ut :devil:
:rofl: nä tryggare pålle får man nog leta länge efter :banana: :rofl:

Kan du inte ha båda då? :idea:
Har du inte fått vagn o sele funka nu då?

Jag kan ju alltid rita en fungerade sele ;) :idea: :banana: :rofl:

/L

Senast ändrad:

Tack för påminelsen... Vet att jag har sett den, globus har iaf sålt den... Är nåt min systerdotter (två månader) bara MÅSTE få... :rofl: Hon döptes häromdagen och fick sina första ridvantar med noppor på... När jag träffade henne första gången (en månad gammal) så fick hon mjukishäst, och hennes far sa, -Vadå tror du att det här skall bli en hästtjej... Naturligtvis måste hon få en sån här när tomten kommer... :rofl: Det skall börjas i tid...

Åååih! en sån vill jag ha!
Då slipper jag ha dåligt samvete över att riskera att förstöra levande hästar. :eek:

Hehe, blir nog en sådan där för mig oxå, har haft mina år när jag är klar med min på envis c-ponny som har sina egna ider om vilket tempo det ska vara.

Helt klart min blivande häst det där.

Det är mest vagnen jag stör mig på, har börjat leta efter en till :o

O var hittar man smidig liten rockard/sulky till miniponny som inte liknar "globus" rockarden? :D
Ska du ha fyrhjuligt? :)

/L

Ska köpa en sulkett, måttbeställd :) Inte fyrhjuligt, ska satsa på en så lätt vagn som möjligt.

Aha sulketten är ju lite längre, ant för träning. Medan sulky mest används vid tävling kanske.
Är det inte jobbigare att sitta med fötterna i byglar, istället för på ett golv? :D

/Lisa

Det finns en metallstång att sätta från hjul till hjul att vila fötterna på :)

Låter halkigt med en enkel metallstång! :crazy:
Men lite bättre än att ha fötterna på var sida :D

Underbar! :rofl: Såg en liknande på Sharpman för ett par år sedan. Höll på att skratta ihjäl mig :rofl:

Halkigt? Tror du jag är helt slö i lederna eller? :D Fötterna sitter väl där de sitter när jag sitter i vagnen.

Jo men om man jämför med ett golv :smirk:
Sittpinne tänkte jag skriva :rofl:
Metallstång blir ju inte lika stadigt, men man sitter ju på rumpan :D
Men om man säger att man vill ta stöd med fötterna som man gör i en "bra körställning" typ liksom :D
Äh det blir bra det där! :)

/L

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 191
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 478
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
431
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka