Ska jag låta han stå

E

EmeelieeS

hej ska på läger på måndag ska jag rida på söndag på min häst ska ha med han eller ska jag låta han stå eller ska jag rida vi ska ju rida 2 gånger i rad i 3 ½ dagar:confused:

Sv: Ska jag låta han stå

av vad jag förstår av ditt virriga inlägg så tycker jag absolut du ska låta hästen vila, då ger han mer på lägret, och ni får mer ut av det.:)

jag tycker att du ska skritta ut eller ngt:bow:

Skritta ut eller longera ett kortare pass.

Jag hade nog skrittat ut en runda bara. Röra sig tycker jag nog han ska göra, men amn kan ju ta dte lite lugnt:)

Rid ett lugnt pass tycker jag.
Skulle aldrig låta hästen stå dagen innan den ska gå två (hårda?) pass..

Rid ett lugnare pass, alt. longera eller tömkör.

Så ska du använda . och , knapparna när du skriver :p

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Tora
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Nevermind
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 206
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama