Persienner är rätt självklart att det inte ingår.Faktiskt så ingår inte ens persienner oftast, utan det brukar ha installerats av någon hyresgäst i tidernas begynnelse och lämnats kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Persienner är rätt självklart att det inte ingår.Faktiskt så ingår inte ens persienner oftast, utan det brukar ha installerats av någon hyresgäst i tidernas begynnelse och lämnats kvar.
Varför det? Det är ju oftast en sak som sitter mellan glasen i fönsterna och därför inte är plättlätta att ta med sig. Det har alltid funnits i de lägenheter där jag bott, men varit av varierande kvalitet.Persienner är rätt självklart att det inte ingår.
Fast det är väl väldigt svårt att generalisera kring hur det fungerar utomlands? Det är ju hela världen, minus Sverige, man talar om då?Du noterade att jag skrev "oftast", va? Det är upplysningsvis inte detsamma som "alltid".
Haha! Är nog ingen idé, de vet nog att det är jag då.Ring anonymt och fråga hyresvärden om du får plocka ner (flytta på) micron som dom monterat upp? Då kanske dom avslöjar sig
Utomlands ingår oftast inte vitvaror alls, utan det får man fixa själv.
Det har aldrig funnits i de lägenheter jag bott i så är väl därför jag tycker det är självklart.Varför det? Det är ju oftast en sak som sitter mellan glasen i fönsterna och därför inte är plättlätta att ta med sig. Det har alltid funnits i de lägenheter där jag bott, men varit av varierande kvalitet.
I en 22kvm lägenhet med kokvrå har man inte alltid prioriterat utrymmet också för en ugn.
Vad gäller mikrovågsugnar så ingår nog bara de i nya lägenheter, och inte ens alla sådana.
Persienner är rätt självklart att det inte ingår.
Det finns ju två kokplattor så det behöver jag inte flera.om det nu är så att du inte har rätten till det kanske en investering, om möjlighet finnes, i en kombinerad ugn med plattor? Funderade på en sådan själv och den kan du ju ta med sen vid ev flytt
Du noterade att jag skrev "oftast", va? Det är upplysningsvis inte detsamma som "alltid".