ska åka iväg för första gången...

dragonjannike

Trådstartare
på söndag ska jag åka iväg för första gången på tävling...
visserligen e d bara en clearround men ändå...
Jag är orolig över hur det kommer gå... i lördags så va han så seg när jag hoppa o jag har ingen chans o träna honom den här veckan så jag tror inte d kommer gå så bra...
han är inte i världens bästa kondition heller så det får jag förstå... men han har så det räcker...
hoppas det inte är nån stor bana... jag e redan nervös... som tur är ska jag åka iväg med två från stallet så jag e inte ensam iallafall..¨
men men... vi får se hur d går...
hoppas det går bra...

Ni låter kanske inte sådär jätte förberedda..Tränar du för någon?
om du åker Lycka till! Se det som en träning, rid som hemma, utan krav. Se till att du och hästen har roligt och får en positiv upplevelse på tävlingsbanan!

Det är alltid nervöst att tävla, särskilt i början. Men försök andas och slappna av och se det som träning, så går det säkert bra!

Lycka till!!!

nej du har rätt vi är inte sådär JÄTTE förberedda... men jag har ju tränat för tränare och tränat själv ganska mkt... jag ska åka iväg iallafall det är ju ändå bara en utbildnings tävling så d e ju bra för både mig och hästen...
Jag ska ha en massa kul!!! :)

Sv: ska åka iväg för första gången...

Lycka till! Det går säkert jättebra :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Rugge
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 675
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama