SJunga egna låtar?

J

jessie90

Finns det något program man kan köpa så att man kan spela in egna låtar med hjälp av datan? :confused: Måste få veta..
 
Sv: SJunga egna låtar?

Vad är det du vill åt, själva ljudmixningen, eller inspelningen.
Ska du bara spela in ljud rakt av utan krav på några inställningar så kan du använda ljudinspelaren (förutsatt att du har windows?). Finns under Start > Alla program > Tillbehör > Underhållning > Ljudinspelaren.

Hade något rätt hyffsat mixerprogram på gamla datorn också, kommer inte ihåg vad det hette bara, kan försöka leta reda på det.
 
Sv: SJunga egna låtar?

Jag kan bara spela n i 10sekunder. Hur gör man för att spela in längre?
 
Sv: SJunga egna låtar?

Jag hittade hur man kan spela in längre
 
Sv: SJunga egna låtar?

Om du vill ha det riktigt bra så rekommenderar jag Logic Platinum eller Cubase. Båda är riktigt bra musikprogram. Dock komplicerade men man lär sig med tiden. ;)

Annars så finns ju det som Fredde föreslog ! Lycka till! :)
 
Sv: SJunga egna låtar?

californication skrev:
Om du vill ha det riktigt bra så rekommenderar jag Logic Platinum eller Cubase. Båda är riktigt bra musikprogram. Dock komplicerade men man lär sig med tiden. ;)

Annars så finns ju det som Fredde föreslog ! Lycka till! :)

Behöver man bara programmet , eller måste man köpa någonting mera?
 
Sv: SJunga egna låtar?

Man behöver bara programmet, men vill man ha bra kvalité på det du spelar in underlättar det ju med ett bra ljudkort, en bra mick, o en studio :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 585
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp