M
MissJones
Jag har varit något helt kopiöst sjuk i något förkylningsvirus som gick över till att bli bihåleinflammation. Riktigt, riktigt dålig i två veckor och ätit penicillin, slemhinneavsvullnande tabletter och febernedsättande till max för att "överleva" (kanske en lätt överdrift men emellanåt kändes det så...). Naturligtvis ha alla mediciner varit godkända att ta vid graviditet!!
Nu är jag tack och lov på bättringsvägen och när den dimmiga hjärnan börjar klarna så kommer också mina funderingar som ett brev på posten; Hur påverkas fostret i en sådan här situation? Kan det bli bestående skador och i så fall vilka?
Jag är gravid i vecka 19 och börjar känna mig smått orolig att något hänt under de föregående veckorna... Någon som vet? Någon som varit med om liknande?
Tacksam för alla svar!!!
Nu är jag tack och lov på bättringsvägen och när den dimmiga hjärnan börjar klarna så kommer också mina funderingar som ett brev på posten; Hur påverkas fostret i en sådan här situation? Kan det bli bestående skador och i så fall vilka?
Jag är gravid i vecka 19 och börjar känna mig smått orolig att något hänt under de föregående veckorna... Någon som vet? Någon som varit med om liknande?
Tacksam för alla svar!!!