Sixten är hemma!

Q

Quadrophenia

Och den här gången är det faktiskt han. Efter 28 dagar utomhus är han hemma i tryggt förvar igen, lite magrare och lite mer tilltuffsad men annars i helt okej skick. En dam hittade honom i sin trädgård när hon kastade ut bröd till fåglarna.
Han klättrade upp på oss när vi kom, spann och dreglade av lycka. Nu känns det som jag kan börja leva igen :bump:

Tack till er alla som har stöttat mig :bow:

Sv: Sixten är hemma!

Åh vad mysigt!!! Och jag vet precis hur det känns. Min älskade kisse "rymde hemifrån" för nästan 2 månader sen och har inte setts till alls sedan dess... Men igår hittade vi henne :love: :love:

Men jag har aldrig sett något så magert :cry: Det ser ut som att hon inte ätit alls den här tiden, det är bara ett skelett med päls... Hon är 8 år och har alltid varit innekatt, så hon är inte precis van att vara ute i kylan och leta mat själv...

Men hon ser förvånandsvärt pigg ut och nu har hon fått i sig lite mat, och så har vi kramats hela natten :love:

Sv: Sixten är hemma!

Visst är man helt underbart lyckllig! Kan bara sitta och titta på honom och bli alldeles varm i kroppen :love:

Liknande trådar

Q
Övr. Katt Han är återfunnen och i tryggt förvar hos svärföräldrarna :bump: En kvinna ringde ikväll och berättade att de hade haft en svart katt...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama