Sittvagn / sulky

xandoor

Trådstartare
Jag är på jakt efter en smidigare vagn att ha nu till lillskruttan.
Har ni några tips på en bra vagn ?

Önskemål är att dessa funktioner finns : bra att sitta i. finnas liggläge, lufthjul, svängbara framhjul, höj och sänkbart handtag (ej teleskop)

Skruttan ska gärna kunna ha den ett tag, hon är lång för sin ålder och är 20 månader

Sv: Sittvagn / sulky

Beroende på vad ni är villiga att betala och vad ni har för vagn nu: Urban Jungle

Den är dyr och inte smidig som en paraplyvagn att ha med sig. Men mycket mer smidig än en traditionell vagn med fyra fasta hjul och bra mycket smidigare/lättare att promenera med.

Huvudsaken är att det är en bra vagn som är säker och uppfyller mina önskemål. Då är jag nöjd :)

En Urban Jungle är det jag ska titta efter alltså :bow:

Det finns ju många vagnar i den kategorin ni är ute efter, men jag är supernöjd med min UJ och vi har aldrig känt behovet av att ha en smidigare sittvagn ( förutom paraplyvagnen ).

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Brio Smile som vi har varit jättenöjda med. Men sonen får inte plats i sitsen längre, det är för kort sittyta så fäller man...
Svar
6
· Visningar
3 174
Senast: ako
·
Övr. Barn Inför sonens ankomst köpte vi en begagnad barnvagn av en kompis, Teutonia Mistral S. Den har funkat helt okej i snart 9 månader men den...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 250
Senast: Anemone
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 202
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag är på jakt efter en vändbar sulky och tänkte se om det är någon av er som har tips. Krav: - vändbar (den lär användas mest med...
Svar
5
· Visningar
3 875
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10