Sitta på dynbox?

Fille

Trådstartare
Vi behöver köpa en dynbox, vi står och väljer mellan konstrotting och trä. Den i trä är ju finare, men dyrare. Tanken är att dynboxen ska funka som pall/soffa vid behov och den i trä känner jag mig rätt säker på att den håller för en till två personer. Men vet någon hur det är med dynbox i konstrotting? Håller dom för att sitta på?
 
Jag rekommenderar dig att titta på dem IRL, det brukar göra hela skillnaden när man står i valet och kvalet.

Det beror helt på vilken du väljer om de håller att sitta på eller inte. Jag har en i trä som inte håller för tyngd av en person en gång.
 
Jag rekommenderar dig att titta på dem IRL, det brukar göra hela skillnaden när man står i valet och kvalet.

Det beror helt på vilken du väljer om de håller att sitta på eller inte. Jag har en i trä som inte håller för tyngd av en person en gång.

Hade tänkt beställa via nätet :grin: Får fundera nåt varv till då!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 693
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: warg
·
Kropp & Själ ”Du kan bara få din sjukresa betald om du har valt att söka vård i den region där du är folkbokförd. Om du på egen hand väljer att vända...
Svar
6
· Visningar
508
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 889
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp