Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick ett hingstföl i år efter SD av vad jag sett är han nyfiken, orädd och enormt självständig. Han tar tillsägelser bra och öronen är alltid framåt! Hans mor har präglat honom väl!
Att han är vacker som en dag och rör sig som en gummiboll gör att jag sammantaget skulle välja samma hingst igen (och planerar att göra så dessutom)!
Hur andras hästar är överlåter jag till respektives ägare att uttala sig om!
Ingen mer som har någon åsikt? Jag har hört att avkommorna blir väldigt sega att rida, inte mkt egen bjudning. Kan ni inte motbevisa detta?! För jag har fastnat för en häst med honom som farfar, men blivit varnad för den.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.