SIMS kunniga!

A

Annielee

På den här raden det kommer upp önskningar kom det upp att en ville ha en mobil vilket inte finns i köpkatalogen. Trycker man då i den rutan där mobilen är så står det att man ska gå in i prylkiosken men VAD ÄR DET?

HJÄLP!

Sv: SIMS kunniga!

Men alltså är det de vanliga Sims eller ett expansionpak?
Det finns ju ingen mobil i vanliga vad jag vet. De kanske bara menar en vanlig telefon? Eh jag vet inte :p

:D
i stan (eller vart det nu är) går det att köpa mobil. de har den sedan på sig och när det ringer så svarar de i den istället för den vanliga telefonen.

Jag har aldrig sett en sån, vet att den ska finnas i Studentliv men jag har ingen aning om vart. :crazy:

Expansionspack, bygger man huset och skiftar mellan de olika tomterna. Sparar gå in och ur tomten sedan, så kan man få till prylkiosk, resturangkök i det normala hemmet.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Karfitsa
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
1 106
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka