Simpleviewer

J

Jappalou

Hej alla duktiga hemsidefixare!

Jag har en sida från one.com som där jag vill visa mina album i med simpleviewers galleri. Men jag har ingen aning om hur man gör!

Skulle vara mycket tacksam för hjälp!
 
Sv: Simpleviewer

gallerierna gör du i tex porta (som jag själv använder till min hemsida, bejbi.se) och sen kan du ha tex en wordpressblogg liggandes på ett webbhotell dit du rikat domänet, där du länkar in indexfilerna ifrån portas gallerier i inläggen. :)
 
Sv: Simpleviewer

då måste du ju ladda upp dem innan du komprimerat dem, men jo, så kan man göra, tar bara mycket mycket längre tid :)
 

Liknande trådar

Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: jemeni
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Nån här som gjort tandkorrektion via Dr Smile? Istället för Invisalign? I det här fallet vill de slipa en aning i framtandens kant för...
Svar
9
· Visningar
599
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp