Simlångsritten 2012?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Nekko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 646
N

Nekko

En kort snabb fråga... Kan inte hitta Simlångsritten i tävlingsdatabasen, blir det ingen ritt (eller är jag kanske blind?)? Vore så tacksam om någon som vet kunde svara!

Sv: Simlångsritten 2012?

Om du går in på Svenska Ridsportsförbundet Distansritt Tävling Tävlingstermin 2012.Där finns hela årets./Rosa

Jag kan inte hitta Simlångsritten. Inte heller Medeltidsritten finns i listan. Jag är kanske också blind.

Jag undrar detsamma men samtidigt är det enda stället jag sett Simlångsritten på så är det på distansritt.nu ´s ritt-karta och jag antar att den inte är officiell? På TDB hittar jag inte heller, så jag undrar också om den inte blir av, men om dte är ansökt om den så borde det väl stå inställd i TDB, eller?

Tack för länken, jag försökte följa "vägbeskrivningen" men kom ändå bara in på TDB:n, därav frågan.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
978
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 694
Senast: Kakis
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 070
Senast: Freazer
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka