Silversvartskäck hingstar

Sv: Silversvartskäck hingstar

om du e medlem i islandhingstar kan du ju söka där men jag hittade inga där.

Jag kan faktiskt inte komma på någon eller hitta någon. MEN jag skulle faktiskt kunna FÅ en EGEN!! :banana:
Min skäck (som du vet ;)) är dräktig med en silversvart hingst!!

Jag kom förresten på en! Júni från Hvidagården (-05)

Det finns ingen godkänd silversvartskäck i Sverige men med tanke på att vi har hingstar som ger bra färger för att kunna få fram det kommer det säkert.

Dessutom kan jag ju säga att det är en på väg, om något år...

/Jenny

Jag kan faktiskt inte komma på någon eller hitta någon. MEN jag skulle faktiskt kunna FÅ en EGEN!! :banana:
Min skäck (som du vet ;)) är dräktig med en silversvart hingst!!

Hihi va roligt!! :love:

Kan hända att jag får en också... Min skäck (ja du vet ;)) är dräktigt med en silversvrtskäck :d

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SWB-hingsten Plot Pearl Zäta JL lämnar Sverige. Han har sålts till en irländsk hoppryttare i världseliten.
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
774
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: ameo
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar