S

Skydark

Vart skriver jag i min signatur? Jag vill ju att det skall komma upp en sig. i mina inlagg. Men jag hittar inte vart jag skall skriva i det. Jag har bara kryssat i rutan men ingen text.

Sv: Signatur.

Du kan inte ha nån signatur, det är bortaget... De enda som kan det är moderatorerna... finns trådar om detta faktist...

Det finns ju en andvändare som ofta är på körning som inte är moderator. Hon har sig.

Men då får man skriva en hela tiden, varje gång om man skall ha det... Anledningen till att det togs bort *sökte på signatur och där fanns det många trådar* var att det var många som hade LÅNGA texter, och det är bara jobbigt för oss andra att läsa...

Det är ganska så jobbigt att se samma text från en och samma användare varje inlägg, värst är de forum som har bilder...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama