sidor för gravida??

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

finns det några internät sidor där man kan läsa allt om graviditet???? tacksam för svar. mvh lina
 
Sv: sidor för gravida??

En sida jag tyckte var guld värd när jag var gravid var Familjeliv.se...det är ett forum,fast större än buke skulle jag tro som handlar om allt som har med graviditet,barn och sådant att göra...
Där fick jag svar på alla mina frågor,samt att det var kul att prata med andra som gått ungefär lika långt som jag själv...

Mvh zaria
 
Sv: sidor för gravida??

Min fru är ofta på familjeliv.se och läser och skriver.
enligt henne den bästa sidan om barn!

/ nanne:banana:
 
Sv: sidor för gravida??

*kl*

Tycker ni inte att Familjeliv.se är rörig? Jag har jättesvårt för det upplägget av forum som de har.
 
Sv: sidor för gravida??

Nej jag tycker inte det är rörigt,men det kanske är för att jag hängt där förlänge,däremot tycker jag det kan vara mycket pajkastning och elakheter under anonyma nick,men kanske inte just under de trådar som handla om graviditet :crazy:

Hur tycker du att det är rörigt? *nyf*
 
Sv: sidor för gravida??

Bara intrycket av siten. Den har blivit lite bättre sen jag var in sist, men... nää.
 
Sv: sidor för gravida??

babyboom.nu

en toppencommunity vars upplägg påminde mig lite om buke... relativt trevlig stämning oxå.. så bra det kan bli iaf.. (tusen hormonstinna småbarnsföräldrar *asg*

välkommen dit!!
 
Sv: sidor för gravida??

Om du menar att du vill läsa, som i söka information, så tycker jag att graviditetssidorna på Netdoktor.se är jättebra (eller de var det i alla fall när det begav sig för mig..).

Om du vill chatta och så är det väl sidorna som nämnts ovan som jag känner till, men kom ihåg att ta information du får där med en nypa salt. Folk svarar helt hals över huvud på olika frågor vilket lätt kan skrämma upp en ängslig nygravid i onödan :smirk:
 
Sv: sidor för gravida??

Jag hänger också på familjeliv.se - gillar forumet för det visar alltid senaste inlägg först, oavsett ämne. Hittade dit via systerforumet Bröllopstorget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 907
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 530
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 277
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 842
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp