Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Måste veta eftersom jag gärna vill inviga mitt idag
Det för 200 på Hööks. Verkar som om jag får ha på innersta/näst innersta på sidostyckena och yttersta/näst yttersta på nos och käkrem
Det är stl X-full till min varmblodshäst som brukar ha maxad full i grimmor.
På yttersta hålet så blev det ungefär drygt 2 fingrar tror jag. Men jag måste göra nytt hål på sidostycket, det kom lite långt ner ändå.
Yttersta på nos och käkrem, kunde inte få det hårdare. Vad för hästar är det där sidepullet skapat för
Oj, då hade inte min tös fått in nosen i ngt Bred som attan i huvudet.
Men iaf, hon går på en remontnosgrimma som sitter två fingrar löst. Tänk pdå på att den inte har någon stadga alls och inga "extra" remmar som håller den balanserad men det funkr ändå. Så du behöver inte spänna hårdare än två fingrar iaf.
Det ska egentligen sitta ganska långt ner, men själv föredrar jag att ha det lite högre upp då det blir lite mildare. Dessutom har jag nosremmen ganska löst.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.