Sida med olika typer av text?

psychogrrl

Trådstartare
Alltså typ verdana, times new roman etc, fast mycket roligare typer. Letar efter en som blir snöflingor :p Precis som PS har en som blir lönn-löv :)

Sv: Sida med olika typer av text?

Upptäckte nu att det är under "brush" PS har de här olika typerna, bland annat lönn-löv, vanliga löv, gräs etc.

Har varit inne på sidor tidigare som har olika typ av fonts som man kan ladda ner, men har ingen adress kvar...

Tackar!

Hmm, hittade en sida som beskrev hur man la till egna brushes i PS... Gjorde det, men då försvann alla de gamla. Laddade upp dom igen, men det är inte samma som fanns där förut :confused:

men, gå in på pensel - där man ändrar torlek.
klicka på den pilen som pekar åt höger.
Kolla på den "menyn" som kommer upp och välj baspenslar eller blandade penslar. det brukar vara dem ;)

Jag har laddat in alla de olika pensel-typerna ;) Men lönn-löven finns inte längre där (men det har kommit massa andra roliga istället :p )

hahaha. du kan välja att "lägga till" eller "infoga".. typ.
väljer du lägg till så läggs de "nya" under de andra, längre ner i listan. väljer du infoga (eller vad det nu är) så infogas BARA de penslarna.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 914
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
Skola & Jobb Jag sitter just nu med en hemtenta där vi fått detta omfång att förhålla oss till: "Använd ett standardtypsnitt (t ex Times New Roman...
Svar
5
· Visningar
5 370
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 460
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII