Hur började de för dig?
Har tyvärr inte tid att skriva hela långa historien nu men om du söker på tidigare trådar i ämnet så har jag skrivit en hel del där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur började de för dig?
Jag har haft både på mig själv och häst. Avfallning från häst och häst som gått omkull.Är det någon som har erfarenheter av problem med SI-leden? Min häst har tidigare blivit behandlad för en låsning men de kommer hela tiden tillbaka. Är det någon som har erfarenhet av de här och vet hur prognosen ser ut?
Hej! De var tyvärr lite värre en vi trodde. Han har påbörjad spatt i höger has, hasledsinflation och även pålagringar i två garanterat men eventuellt tre kotor (höger sida) i ländryggen och även inflammation där. Han är nu sprutad på sex ställen i ryggen, en mot höger SI-led och på två ställen i hasen. Vi ska på återbesök om en månad och därifrån se hur framtiden ser ut.@Viljar10 var det idag ni skulle in? Lycka till!
Hej! De var tyvärr lite värre en vi trodde. Han har påbörjad spatt i höger has, hasledsinflation och även pålagringar i två garanterat men eventuellt tre kotor (höger sida) i ländryggen och även inflammation där. Han är nu sprutad på sex ställen i ryggen, en mot höger SI-led och på två ställen i hasen. Vi ska på återbesök om en månad och därifrån se hur framtiden ser ut.