Showman ridbilder innan skadan!

W

western_showman

Nu ska jag lägga ut bilder på mig (som gör grimaser) och Showman:love:! Har ridit på stång ungefär 20 gng me honom...nytt för mig me.

Sista träningen innan han blev uppträngd och sönder sparkad av en ny häst:crazy::cry:!!

showman

showman

Mamma fotade drf dålig kvalité!!:p

//Frida

Sv: Showman ridbilder innan skadan!

Ser jättetrevligt ut!! och vilken icke-sommartjock häst du har :eek: *avundsjuk*

ni ser jätte fina ut. ni passar bra tsm:):)

ojj va hemsk hur äre me han nu nu då? :o :eek:

Svullnaden har gått ner...men han haltar!:( ska ta honom till Åby och röntga för att se..:cry:

hopppas de går bra hur kunda han bli så illa sparkad?:eek:

röntgen visade inget...som tur va...:o men han ska få medicin i två veckor och stå i minst två veckor (om vi har tur).

Han gick fram till en häst och skulle gå ifrån hästen för att den visade att han inte var välkommen...så var det trångt och han försökte att vända, men det gick inte, så han backade lite snett mot den andra hästen så började hon att sparka... allt vad hon hade.:eek: Hon fick in tre klockrena smällar på hasen...:crazy::eek:

Pollen är pigg som f*n....kan knappt leda honom...:crazy:

//frida

okej hoppas allt blir bra! skönt de där med röntgeniaf:smirk:

Usch va hemsk !! de hände en häst som gick i våran sommar hage ett år fast vi vet inte hur de gick till men vet. trodde att hon blivit sparkad sen fastnat i nåt o ramlat. men hon fick ett jätte så o bröt benet nere vi hoven på två ställe:eek:+ att hon hade ett föl oxå men hon klarade de o fölet oxå otroligt nog!

kan fatta att han e pigg:/ men bättre att han e pigg o blir frisk änn att ha e normal o inte frisk:D de e ju bara stå ut! hoppas allt blir bra! håller tummarna för er!

nu har det snart gått två veckor.... hur är det med honom???

Hej!!

Har börjat att träna igen!;) Hmmm...iallafall så har det blivit en hel del rodeo!!:o:p Hehe. Men stallägaren ska göra en till hage till honom och Kelder.....får se hur lång tid det tar :crazy:. Så nu står han i en LITEN sjukhage och rymmer varje dag :mad:.

Eftersom han lägger tungan över bettet..så kan jag bara ha stångbett på honom (enda som funkar) eller hackamore (som han bara har rodeo me). Rider på en hand som innan, och han har blivit ännu bättre på att lyssna för tygeltryck:love:.....så ngt blev ju bättre efter denna vila och han tycker att det är JÄTTE kul å träna igen:smirk:.

ska ta bilder ngn gång....men idag regnar det och jag är sjuk.

//frida

Liknande trådar

Övr. Barn Hittade en gammal tråd jag skrivit, om strulet mellan mig och Li's pappa. Jag fick många fina råd av er och tänkte uppdatera er i hur...
Svar
4
· Visningar
1 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka