Showkläder

E

Expensive_Hobby

Dregglar rejält över HH katalogen på nätet:) Men priserna är ju inte av denna värld? Tycker att färgerna är väldigt svåra också, mycket blått som kan få dig att se ganska trist ut. Föredrar grönt, tycker att det är snällare mot huden. Men det finns nästan inget i grönt tyvärr. Fast jag kan nog inte betala tusentals kronor för en väst och en slinky:angel: sen tillkommer ju hatten och chapsen. Vilka trender tror du kommer nästa år? hur mycket "förväntas" man satsa om man tävlar på nybörjarnivå?

Sv: Showkläder

Jag tycker också om att sitta och dregla lite över kläderna på HH... :) Finns så mycket snyggt! Angående trenderna för nästa år så brukar ju HH själva ha ett "Fashion Forecast" inför årets trender, men jag ser att de inte har uppdaterat inför nästa år, utan det är 2006 års forecast som ligger kvar. Är alltid intressant att läsa tycker jag, även om Sverige brukar ligga något/några år efter i trender. ;) Det är inte lika slaviskt med trenderna här, som i USA.

Och tävlar man på nybörjarnivå, så brukar det alls förväntas särskilt mycket vad det gäller kläderna! Så länge du följer regelboken/böckerna så är det inga problem. Du väljer ju själv hur mycket du vill satsa... :)

Sv: Showkläder

kl

tar fram haklappen och dregglar jag med :p
sen sjunger jag på Abbas låt om "money money" :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar