Show your horse please

Sv: Show your horse please

Här är min blivande Westernhäst, korsning Arab/halvblod och Pinto/kallblodstravare... 2 år och ca 150 cm nu.

Tinjas-Eeyore.jpg

student-hstar-och-Charlie.jpg

tigerfisken skrev:
Här är min blivande Westernhäst, korsning Arab/halvblod och Pinto/kallblodstravare... 2 år och ca 150 cm nu.

Tinjas-Eeyore.jpg

student-hstar-och-Charlie.jpg

Oooh, vilken snygging!!:love: verkligen super fin, gillar färgen starkt!;)

Åhh tack! :bow: det tycker min dressyrfröken oxå men hon är inte helt förtjust i att jag ska skola om till western :D Får väl rida några LC-LB klasser i dressyr oxå så hon blir glad ;)
Du har oxå en fin häst, jag har själv haft två varmblod men jag red dressyr och hoppning då. Om jag hade kommit på tanken att börja med Western lite tidigare hade kanske Kristallen(min senaste tavare) blivit kvar hos mig, men på dressyrbanorna hade vi inte så stor chans... och själv är jag för hopprädd för att det skulle bli riktigt bra där.

Senast ändrad:

Druvan skrev:
Han såg lugn och avslappnad ut för att vara en f.d. travare :)

Han är väldigt avslappnad och lugnt :)! Stirrar inte upp sig för något :P! Däremot blir han lite pigg när vi gör något som är jättekul (galoppera är ett bra exempel ;) ) men han blir aldrig spänd eller nervös :)! Härligt!

Här är en gammal bild på min biffiga arab.(Tro det eller ej;) )
Han tar tyvärr engelsk träns på sig. Han är mycket coolare i hans westernträns.(:angel: )
Får väl hitta någon nytagen ridbild att lägga in sen.

hayczek5.jpg

:love: Mmmm...Tack...Det tycker jag dina pållar är med...:bow:

Här kommer två bilder på min varmblodskille som håller på att skolas om till western : )

P6260014.jpg

Bubbentrnar.jpg

Kommentera gärna!

Fin kille...han verkar trivas med uppgiften som westernhäst...:bump:
Bra gjort...hur länge har ni omskolat?

Mye mulig dere har en tråd alt, isåfall beklager jeg
Men jeg vil nå likevel se bilder av westernhestene deres!

Her er skjønnheten min

-Grattis med Quarterhäst Bea-how cute! Visste ikke at du hadde bestemt deg-så bra da:banana:

Her er min,Quarterhoppe (e:Little Jacki Favor), som jeg har eid siden den var 2,5 år.

3 uker gammel
1zxw8xu.jpg

3 år-jeg rir inn
1zxw6rr.jpg

5 år
1zxw9w9.jpg

6 år
1zxw35t.jpg

1zxw5l5.jpg

Tack så mycket : )

Inte länge :/ red väl första "westernlektionen" i mitten av maj. Han tycker nog bättre om western än hoppning och dressyr som vi tränade lite innan vi gick över : )

Ja, det är väll lika bra vi startar om igen, där det slutade...
jag vet iaf vad jag svarade på dessa bilder...
:love: We are in love:love: :love:
Vill ha mer....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
K
Avel Hei! Jeg har en pensjonert spranghest på 21 år. Blanding av hannoveraner og holsteiner; Norsk varmblods ridehest. Med meget god stamme...
Svar
3
· Visningar
1 026
A
Ridning Hei! Jeg vil gjerne få fortelle om min seneste tur til Portugal der jeg red for David Oliveira! Jeg har vært i Portugal mange...
Svar
8
· Visningar
1 637
Senast: Ivylin
·
F
Islandshäst Jeg trenger litt hjelp med et par av islandshestene jeg rir. Jeg er ingen islandshestekspert, men har ridd "stor brun" i maange år. (Kan...
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: josse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka