Shortchaps och ridskor

C

Casiopeija

Tänkte passa på å fråga er..
Jag har shortchaps och typ jodphurs (elr hur det stavas :D) i läder som ser ut som riktigt fina ridstövlar.. får man ha såna elr måste det vara STÖVLAR på dressyrtävling?? finns på hööks om ni fattar vilka jag menar :D

Sv: Shortchaps och ridskor

Jag tror att TS har tänkt tävla dressyr?

Jag har för mig att man måste ha stövlar, men är inte riktigt säker... Nån annan med mer koll?

Sv: Shortchaps och ridskor

Jag läste för snabbt...

Man måste ha stövlar från regional dressyr och uppåt. På lokal nivå kan man ha det som ts beskriver om de är i samma färg.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka