Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka fina saker @Philosophia!! Det du visade där kändes som saker jag själv hade kunnat gå loss på på Pinterest , jättenice inspo!Jag har shoppat mer prylar den senaste månaden än vad jag har shoppat de senaste tio åren sammanlagt. Det är nästan så att det borde vara märkbart för Sveriges ekonomi. Några prylar som jag har fått med mig hem:
Brickbord (köpte två i grönt och ett i gult - man kan inte ha för många småbord och de är erhört prisvärda)
En poster som jag eventuellt kommer tycka är lite obehaglig.
Vattenspruta och penna
En helt onödlig liten låda med lock att ha på skrivbordet
Bricka
Kökshandduk i favoritfärgen gult!
Ännu en kökshandduk
Så himla fina saker! Jag måste kanske gå på visningen och se sakerna live ocksåJag har shoppat mer prylar den senaste månaden än vad jag har shoppat de senaste tio åren sammanlagt. Det är nästan så att det borde vara märkbart för Sveriges ekonomi. Några prylar som jag har fått med mig hem:
Brickbord (köpte två i grönt och ett i gult - man kan inte ha för många småbord och de är erhört prisvärda)
En poster som jag eventuellt kommer tycka är lite obehaglig.
Vattenspruta och penna
En helt onödlig liten låda med lock att ha på skrivbordet
Bricka
Kökshandduk i favoritfärgen gult!
Ännu en kökshandduk
Så himla fina saker! Jag måste kanske gå på visningen och se sakerna live också
Vilka fina saker @Philosophia!! Det du visade där kändes som saker jag själv hade kunnat gå loss på på Pinterest , jättenice inspo!
Superfint bord @Philosophia
Åh var är bordet ifrån? Lyckas inte följa länk från mobilen men kanske skulle behöva precis just ett sådant bredvid sängenOch det bästa av allt är att det bara kostar 199 kr, så man kan köpa ett helt gäng när man ändå är igång!
Åh var är bordet ifrån? Lyckas inte följa länk från mobilen men kanske skulle behöva precis just ett sådant bredvid sängen
Själv försöker jag spara ihop till en ny soffa, hade hittat en på Mio som var perfekt å nu verkar den inte finnas kvar längre... typiskt...
Ska även köpa ny TV och en ny "hallmatta" fast jag inte har någon hall.
Vet inte om jag ska fixa till entrémattan lite, funderar även på en ny matta utanför dörren.
Tyvärr gör det inte det, har kikat på några men de har varit alldeles för sunkiga för min smak och de som ser vetiga ut, hinner bli sålda innan jag hinner ringa...Köp begagnad soffa om det känns okej? Det kommer jag göra den dagen jag får lägenhet