ÅH SÅ SNYGGT! Har letat efter ett sånt! Inte särskilt aktivt dock..
Vad fick du betala för det?
Eller hur
Just det där mönstret är så svårt att hitta, virrvarr finns det ju massor av.
1000 kr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅH SÅ SNYGGT! Har letat efter ett sånt! Inte särskilt aktivt dock..
Vad fick du betala för det?
Eller hur
Just det där mönstret är så svårt att hitta, virrvarr finns det ju massor av.
1000 kr!
Ja det är så himla fint. Har hittat ett sånt för 1500 men tycker det är lite mycket.. Tror dock inte det blivit sålt heller. Ska nog dra iväg ett mail och erbjuda en tusenlapp
Funderar på att bjuda på denna håriga stol tänker att den kan funka i en hall eller ett sovrum kanske!
Kan inte bestämma mig för om den är häftig eller gräslig
Gräslig, ser ju ut som att någon kissat ner hela stolen
Den är väldigt speciell. Men i rätt hem kan den säkert funka. Inget för mig, men min katt hade säkert gillat den.Funderar på att bjuda på denna håriga stol tänker att den kan funka i en hall eller ett sovrum kanske!
Kan inte bestämma mig för om den är häftig eller gräslig
Har du dalmatiner så glöm tyg på soffan. Oavsett om hunden får vara i soffan eller inte. Satsa på skinn.Tack för tipset! Ska åka dit och fråga.
Har du dalmatiner så glöm tyg på soffan. Oavsett om hunden får vara i soffan eller inte. Satsa på skinn.
Ja det är så himla fint. Har hittat ett sånt för 1500 men tycker det är lite mycket.. Tror dock inte det blivit sålt heller. Ska nog dra iväg ett mail och erbjuda en tusenlapp
Second hand är ett gammalt perstorpsbord!
Finns ett på blocket nu för 850 kr Finns i Umeå.
Finns ett på blocket nu för 850 kr Finns i Umeå.
Jag behöver köpa nytt matbord eftersom jag planerar att ha middagsbjudning. Jag vill att man ska rymmas minst 8 personer men helst 10. Jag har gärna personer sittandes på kortsidorna.
Hur stort bord behöver jag då? Kommer köpa begagnat/second hand så skulle behöva mått att gå efter
Haha - va? Låter inte det väldigt trångt? Är ju typ som att sitta vid ett skrivbord!1m brett och 2m långt är "minsta måtten" för att 8-10 personer skall kunna sitta bekvämt om man googlar
1m brett och 2m långt är "minsta måtten" för att 8-10 personer skall kunna sitta bekvämt om man googlar
Om du inte hittar ett tillräckligt långt bord kan du ställa ihop två bord, men det har du säkert tänkt påJag har också googlat och hittade att man ska räkna 55 cm per person och minst 80 brett, det ger att att bord på 220 rymmer 8 personer, tror inte att det rymms folk på kortsidan då.
Hittade ett som är 215*80 cm men känns nästan lite litet... måste nog försöka ta mig till möbelaffär och känna lite.
Jag behöver köpa nytt matbord eftersom jag planerar att ha middagsbjudning. Jag vill att man ska rymmas minst 8 personer men helst 10. Jag har gärna personer sittandes på kortsidorna.
Hur stort bord behöver jag då? Kommer köpa begagnat/second hand så skulle behöva mått att gå efter