Shopping- glöggmuggar

stjarnhimmel

Trådstartare
Finns det ngn som nyligen hittat några fina glöggmuggar samt tillbehör? Tycker att det borde vara lätt att hitta såhär års men har inte lyckats. Förslag?
 
Sv: Shopping- glöggmuggar

Ja dom ser jättefina ut, har kollat på hemsidan. Måste i såna fall hitta ngn återförsäljare av dom. Får fundera eller ge mig ut på stan :)
 
Sv: Shopping- glöggmuggar

Men du har ju två Bruka Design butiker i Stockholm, en vid NK passagen och en vid Östermalmstorg! :)
 
Sv: Shopping- glöggmuggar

Ok tack. Jag ska kolla där.
Men ska kolla runt lite mer.. de är jättefina men det blir ju lite pengar också eftersom muggarna kostade typ 69 kr st och skålarna 95 och kannan 295. Och jag vill ju ha hela serien . Ska se om jag kan hitta ngt som är lite billigare.
 
Sv: Shopping- glöggmuggar

kl
Finns det ingen webshop som har Bruka design? Hittade inget när jag googlade så kanske inte finns.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: Hellhound
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: manda
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 448
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp