P
piggis_83
Hrm jaja där rök den lönen
Va ju på Börjes & i Växjö i måndags, hittade en del där....
Köpte en massa smörjsvampar
, passier lädertvål, en stor ryktbox, en stor plastback m 6 smålådor i, en stor tub procell-salva, en jättemysig blå/grå-rutig filt från Hansbo (520 spänn....) men den va sååå fin så jag kunde bara inte låta bli
En grå flugluva (dom där billiga fina på Börjes som "alla" pratar om), ett par Jacson skinnhandskar för 60 kr! (typ kopia på roeckl, superfina!) o ett par billiga strumpor blev de oxå.
Sen i tisdags åkte jag ner till henrikssons, underbara lilla affär
Skulle köpa en GPA hjälm men fanns tyvärr inte i min stl, så det blir en tripp till ner dit om några veckor. Köpte iaf det olivgröna termotäcket från Event (rea, bara 400!), 2 blå täckesgjordar från Willab, 4 khaki-beigefärgade fleecelindor från Equiline, ett ljusblått/brunt/beige grimskaft från Eskadron o så bytte jag min blåa Eskadrongrimma till en större stl.
Jo, stannade på stallbacken oxå innan jag körde till henrikssons. Där blev det kraffts blåa mineraler, enzion, broddhålsplugg o alger. Dyrt men men
Har ni shoppat loss nånting på sistone då?
Va ju på Börjes & i Växjö i måndags, hittade en del där....
Köpte en massa smörjsvampar
Sen i tisdags åkte jag ner till henrikssons, underbara lilla affär
Jo, stannade på stallbacken oxå innan jag körde till henrikssons. Där blev det kraffts blåa mineraler, enzion, broddhålsplugg o alger. Dyrt men men
Har ni shoppat loss nånting på sistone då?