wtf

Trådstartare
Jag har slarvat bort min brors katt! :eek:

Är kattvakt åt henne nu medan dom är i Bulgarien en vecka, dom kommer hem img..
Vi bor ca 250 meter ifrån varandra och kisse är utekatt. Var dit i lördags morse och släppte ut henne, men då följde hon med hem till mig och satt utanför och tjurade halva dagen. framåt eftermiddan så försvann hon härifrån och jag tänkte att hon kanske gick hem. men sen dess har vi inte sett röken av henne! :crazy:
har varit där och haft dörren öppen medan jag kollat på film/käkat/whatever.. men ingen katt..

hur dumma är katter egentligen? jag tänkte att kanske mina två monster har jagat bort henne från gården och att hon har stuckit, men borde hon inte hitta hem härifrån? det är ju trots allt bara 250 meter och hon har varit här förut.. såvida det inte har hänt nåt mer dramatiskt så borde hon ju ha kommit hem. men var fan är skrället? hon är ID-märkt i örat och har en sån här agria IDbricka också, långhårig och svart/gul spräcklig. så hon ser väl inte ut som en random bondkatt, vilket kan vara tur när man letar och frågar folk..

blää...

Sv: Shit!

hur länger har den varit borta?
de kan ju gå och lägga sig nånstans och sova måånga timmar...

Ibland kan katter hålla sig borta och när husse och matte kommer hem igen kommer katten fram igen precis som om den har varit framme hela tiden.

brorsan kom hem inatt, kisse tror jag inte har kommit hem än.... :(
hoppas på att hon kommer fram nu när dom är hemma

Liknande trådar

E
Övr. Katt Hej! Jag kommer eventuellt att flytta från ett relativt stort hus till en lägenhet inom kort. Det som oroar mig är hur min katt...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: Eeiram
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama