Shires täcken

N

nogat

Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa dessa över nätet eller om någon vet vart jag vänder mig här i sverige för att få en katalog eller liknande.Har varit på deras hemsida i england men där finns inget om underleverantörer här i sverige, någon som vet??? Tacksam för svar.

Ja, Eko har shires täcken! Köpte ett "Stormbreaker Plus" där för ynkliga 499 kr och är mycket nöjd. :D

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 516
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 359
Senast: Stergo
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 619
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar