Shires senskydd??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare NeonPrinsessa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 021
N

NeonPrinsessa

Finns det någon hästsportbutik (internet eller vanlig) här i Sverige (el. Norden) som säljer Shires senskydd i dom roliga färgerna (blå, lila osv..)
Jag vill ju haaa!! Men jag hittar ingenting på Tradera eller e-bay eller någon annanstans *suck* :cry:

Sv: Shires senskydd??

uhm.. den där länken verkar inte vilja vara det den ska
har sökt på google men hittar ju inget :(
vill också ha sånna senskydd

Hittade inget där :( Men någonstans MÅSTE det ju finnas ;)

Dom heter inte Shires, men Norton!!! Men det är Shires som gör dom tror jag. My One säljer dom.

:confused: :confused: :confused:

Ska genast ta kontakt med Jeanette och fråga vad som hänt med hennes hemsida....
Definitivt fall av hemsideskapning.....

Tyvärr så fungerar det inte med en googlesökning heller...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vår älskade hund Zorro, långhårig Schäfer kille född den 24/5-2015. Du kom in i vårat liv, igenom att vi hittade dig via en annons på... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 587
Senast: Osthyvel
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 307
Senast: AmandaJ
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: EmblaAsk
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip... 2
Svar
25
· Visningar
7 559
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka