shettis Galopp ?

G

Gremla

hejsan. skulle vilja veta mer om det finns någon förening för shettisar som tävlar galopp och vart ska jag vända mig om jag vill veta mer om detta. har närmligen ett par shettisar som är väldigt duktig på att springa och skulle vilja veta mer om shettis galopp hur ska jag träna upp det och sådant. tackar för alla svar./Emma

Sv: shettis Galopp ?

Göteborgs Ponnygalopp ligger mellan de andra galoppbanorna som du ser över.
Våra löp går alltid emellan fullblodslöpen så det är jättetrevligt för alla, samt att pbliken uppskattar ponnylöpen.

Du kan gå in på våran hemsida för att läsa mer och om vem du kan kontakta av oss.

http://www.goteborgsponnygalopp.zoomin.se/

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 108
Senast: Juli0a
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
582
Senast: Kristall10
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18