Shetlandsriksen i tingsryd ändrat anmälningsdatum!!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gonkan
  • Startdatum Startdatum
G

gonkan

Hej ville bara meddela till alla våra shettis vänner att sista anmälningsdatum till riksutställningen är ändrat sista anmälningsdatum till den 14 Juni kan gå in och kolla i webstamboken så hittar ni informaton där.. Var bara det :D

*Shyyyy*

Snart är de bara en dock, lämnar den andre till Pooh´s granne på lördag! :)

och Johan som stannar kvar är faktiskt riktigt snäll o söt för att vara en hemsk shettis :D

he he även den bäste kan ändra sig ;) alla mina är små :angel: eller en och annan kan vara en liten :devil: fast det kan ju jag med vara *S*

Kunde ju passa på att visa lillhingsten och hälsa på mormor på en och samma gång.

Tyvärr tränas shettisen för trav just nu så han är minst sagt slimmad, vilket inte shettisdommare brukar tycka så mycket om :D så han får nog hålla sig på hemmaplan.

Det kan ju faktiskt gå bra ändå kolla alla Emmeros stona som går på travet de går ju lika bra på utställning för det *S*

Kul att få höra, man kanske vågar sig dit i alla fall :D

Eftersom jag bara råkade bli med shettishingst en gång i tiden och han råkade bli godkänd så har jag liksom inte valt själv. Jag kan mest om halvblodsaveln och bara lite ytligt om de där små busarna :o

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka