Shetlandsponny skjuten till döds

Sv: Shetlandsponny skjuten till döds

Fyfan så gräsligt. Man upphör aldrig att förvånas över vad människor kan ta sig till.

Usch, usch, usch! Gud vad tragiskt :(

Fy tusan, men visst var det ett fall med en häst (härom året?) som troddes blivit skjuten men obduktionen visade på något annat?
Dock skulle det knappast förvåna mig om den blivit skjuten, finns så många knäppa människor där ute så det räcker och blir över.

Fy vad tragiskt :eek: Vem f*n kan med??

Hålla tummarna för att det inte var skotthål, och att det inte var den 8-åriga flickan som hittade ponnyn!

Fy tusan, men visst var det ett fall med en häst (härom året?) som troddes blivit skjuten men obduktionen visade på något annat?
Dock skulle det knappast förvåna mig om den blivit skjuten, finns så många knäppa människor där ute så det räcker och blir över.

Jo, så var det, och de var i början säkra på att det var ett skotthål, men obduktionen visade att det var en självdöd häst som en kråka hackat ett hål i.Kanske inget att skratta åt men min humor är som den är , så....:rofl:

Verkar alltså knappast otroligt att den blivit sparkad av sina hästkompisar, jag tror inte det är så vanligt att man sprättar bort kulorna efteråt - och varför skulle de skjuta bara den lilla ponnyn?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är tydligt att det var minst en varg som dödade de två shetlandsponnyerna i går utanför Norrtälje. Mikael Fransson på länsstyrelsen...
Svar
6
· Visningar
664
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var under torsdagseftermiddagen som en shetlandsponny hittades död i sin hage i nederländska Hoogeind. Efter att veterinär kallats...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det smällde mer än vanligt i grannskapet på nyårsnatten, och på morgonen låg två hästar döda i hagen. − Det här är ju ett "lagligt"...
Svar
0
· Visningar
430
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ponnyn försvann ur hagen och var på rymmen i flera dagar. När den till slut hittades låg den död under ett träd i närheten av hemmet...
Svar
0
· Visningar
467
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter