Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det stämmer att han aldrig stått i Sverige.
Enligt pedigreequery (som brukar vara tillförlitligare än allbreed) föddes han i USA och kom till Frankrike som 10-åring http://www.pedigreequery.com/sherluck
Ok, tack. Ser att han har avkommor födda i Danmark mellan 1976-1980.
Han ska ha haft en avkomma Sabine xx 2804 U: Evienna. Som jag inte heller hittar någonstans.
Finns hon också med på den databasen.
Det stämmer med den Evienna, men hittar inte avkomman till Sherluck och Evienna,Sabine xx 2804. Vet ej vad nummret 2804 står för, var hon är reggad. Hon ska i alla fall ha fått ett föl med en New Foresthingst 1993 i sverige.
Den sidan är precis som allbreed, d v s att det är privatpersoner som lägger in hästar de känner till, så därför är avkommeförteckningar sällan fullkomliga.
Ok men eftersom hon har ett nummer borde hon vara reggad någonstans. Hittar henne inte på Atg s sida, så hon kan ju inte vara startad i sverige. Sabines 2 systrar Duchess (F:1973) och Evian (F:1975) är födda i Danmark men på syster Calienne F: 1980 står det inget om var hon är född.
Trädgård & Växter Efter att ha läst senaste Land blev jag sugen på att så fler petunior. Men hejdade mig när jag var inne på impecta och inte kunde välja...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.