Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte skriva detsamma! Vo5 Give me moisture! Superbillig (finns på Willys, Dollarstore, Rusta och liknande ställen) och superbra! Luktar gott dessutom!Lite oväntat tips kanske, men VO5 Give me moisture är tveklöst det som gör mitt hår mjukast. Även Aussie Mega med tillhörande balsam + deras inpackning 3 Minute Miracle brukar göra susen när mitt hår känns lite torrt och trött.
Ge mig bästa tipset på shampo och balsam som gör håret supermjukt. Så trött på det torra, elektriska, flygiga grå håret som är strävt som tagel.
Redken soft gör håret supermjukt.Ge mig bästa tipset på shampo och balsam som gör håret supermjukt. Så trött på det torra, elektriska, flygiga grå håret som är strävt som tagel.
Ha, kul att vi är två som rekommenderar samma billighetsmärke! Håller med om doften, guuud vad det luktar gottJag tänkte skriva detsamma! Vo5 Give me moisture! Superbillig (finns på Willys, Dollarstore, Rusta och liknande ställen) och superbra! Luktar gott dessutom!
Annars tror jag det beror lite på vad man har för hårtyp vad som passar. Flygighet kan man också bota med lite olika produkter.
Måste tacka angående vo5 give me moisture, helt fantastiskt bra känsla av det. Haft märket tidigare och minns inte denna härliga känslan. Kanske inte haft just moisture.Lite oväntat tips kanske, men VO5 Give me moisture är tveklöst det som gör mitt hår mjukast. Även Aussie Mega med tillhörande balsam + deras inpackning 3 Minute Miracle brukar göra susen när mitt hår känns lite torrt och trött.
Men vad roligt! Jag trodde faktiskt att jag var ensam om saken, var nästan lite beredd på att bli hånad över mitt förslag, men det verkar helt enkelt vara ett väldigt bra och billigt schampoMåste tacka angående vo5 give me moisture, helt fantastiskt bra känsla av det. Haft märket tidigare och minns inte denna härliga känslan. Kanske inte haft just moisture.
https://www.kronansapotek.se/The-Or...MIu5fgr5KChAMV4UCRBR1sCgaUEAQYASABEgKBIvD_BwEGe mig bästa tipset på shampo och balsam som gör håret supermjukt. Så trött på det torra, elektriska, flygiga grå håret som är strävt som tagel.
Ja det gör verkligen håret halt och glansigt och lättborstatFör mig har det funkat kanon med surskölj (äppelcidervinäger och vatten, man får laborera sig fram till lagom blandning) efter duschen. Brukar skölja ur efter att det får verka en liten stund, så behöver man inte vara rädd att lukta vinäger heller.