gul_zebra

Trådstartare
Ja det kan ju inte bara vara jag som dricker någon form av shakes här. Vilka shakers använder ni? Är ni nöjda/missnöjda, håller de tätt?

Jag skulle behöva fler själv - nu lever inte jag på shakes utan har sånt som mellanmål och ibland frukost, men vissa dagar kan det bli några stycken och det blir bara omständigt att diska femtielva gånger om dagen. Köpte en billig shaker från Stadium Outlet men den jäveln håller inte tätt, den funkar hemmavid men inte om jag ska ha med den ut. Köpte en Smartshake nyligen, är nöjd med den hittills (återstår att se om den håller tätt...) men jag behöver alltså fler shakers och Smartshake är lite väl dyrt. Kanske sitter någon på tips på billigare shakers som håller tätt? :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 491
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka